Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Bedankt voor je bericht!

Je ticket is succesvol verzonden.
Ons team zal spoedig contact met je opnemen.
Alvast bedankt voor je geduld.

  Met energieke groeten,
Het MobilityPlus team
Startpagina van MobilityPlus Helpcenter
  • Support centrum
  • Contactformulier Chat met Mobi Chat via WhatsApp
  • Aanmelden
English (US) Français
Aanmelden
Contactformulier Chat met Mobi Chat via WhatsApp
  1. MobilityPlus
  2. Je laadstation thuis
  3. Algemeen

Algemeen

  • Kan een laadstation ook bevestigd worden op een muur bezet met crepi?
  • Het capaciteitstarief in Vlaanderen
  • Capaciteitstarief en impact op het gebruik van een thuislaadstation
  • Meldingsplicht laadstations
  • Wat kan ik eventueel zelf voorzien vóór de installatie van het laadstation?
  • Kan ik het laadstation thuis (privé of via werkgever partner) delen met mijn werkgever?
  • Voorschriften Sibelga voor de installatie van laadstations in appartementen in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest
  • Mijn laadstation thuis is nog niet gekeurd, kan ik mijn auto al opladen?
  • Hoe weet ik of ik een eenfasige of driefasige aansluiting heb?
  • Waar vind ik de maximumbeveiliging van mijn thuisinstallatie terug?
  • Waarom is het publiek plaatsen van het laadstation bij je thuis (via je werkgever) geen werkbare oplossing?
  • Wat te doen bij een negatief keuringsverslag?
  • Hoe weet ik of het (technisch) mogelijk is om thuis een laadstation te laten plaatsen
  • Wat is de impact van thuisladen op elektriciteitsrekening?
  • Moeten we vooraf extra controles uitvoeren als we zonnepanelen hebben? Of kan dit tijdens de audit worden besproken?
  • Is er een manier om vooraf te controleren of onze elektriciteitsinstallatie thuis voldoet aan de normale vereisten voor de installatie van een oplaadpunt?
  • Hoe lang gaat een oplaadstation mee?
  • Is de GPRS-module uitbreidbaar tot 5G?
  • Kan ik mijn huidige energieleverancier behouden?
  • Wat als blijkt dat een verzwaring van mijn elektrische installatie wenselijk is maar ik geen extra kosten wil?
  • Moet ik een digitale meter hebben?
  • Wat als de capaciteit van mijn huisinstallatie niet groot genoeg is om met de gewenste laadsnelheid te kunnen laden?
  • Wat als ik een onvoldoende zware elektriciteitsinstallatie heb thuis?
  • Is er voor een PHEV een laadstation nodig of is dit een te grote investering ?
  • Je laadstation thuis beheren (platform My MobilityPlus)
  • Zal Vehicle to Grid (V2G) voorzien worden in de thuislaadinstallatie?
  • Ik woon in een rijwoning zonder privé-oprit of eigen parkeerplaats, kan ik een eigen laadstation verkrijgen?
  • Ik woon in een appartement, kan ik een laadstation krijgen?

Contact

  • Neem contact op
  • Poortakkerstraat 91/401, 9051 Gent

Social Media

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Privacy Policy
  • Cookie Policy
  • Algemene voorwaarden