Controleer in de eerste plaats of dit laadstation MobilityPlus laadpassen aanvaardt. Alle laadstations die zichtbaar zijn in de MobilityPlus app, aanvaarden je MobilityPlus laadpas.
-
Staat het laadstation niet in het overzicht?
Dan is het volstrekt normaal dat je laadpas niet werkt. MobilityPlus heeft een zeer uitgebreid laadnetwerk dankzij roamingpartners, maar heeft geen 100% dekking.
Oplossingen:- Navigeer naar het dichtstbijzijnde laadstation om daar te laden of
- Gebruik je debet- of kredietkaart om te laden, elk nieuw publiek laadstation in Europa moet dit ondersteunen sinds de invoering van de AFIR-wetgeving.
-
Staat het laadstation wel in het overzicht en heb je je laadpas recent nog succesvol gebruikt?
Dan kan het probleem bij het laadstation liggen of bij het verificatieproces van je laadpas.
Oplossing: Neem contact op met de beheerder van het laadstation. Deze gegevens staan altijd vermeld op publieke laadstations.
-
Staat het laadstation wel in het overzicht en heb je al eerder problemen ondervonden met je laadpas?
Dan kan het goed zijn dat er iets mis is met je laadpas. Contacteer MobilityPlus via dit formulier of chat met Mobi rechts onderaan de supportpagina.
Oplossingen :- Start de laadsessie via de app, dan heb je je laadpas voorlopig niet nodig of
- Gebruik je debet- of kredietkaart om te laden, elk nieuw publiek laadstation in Europa moet dit ondersteunen sinds de invoering van de AFIR-wetgeving.