Publieke MobilityPlus laadpas
Wanneer je publieke laadpas verloren, gestolen of defect is, vraag je een nieuwe laadpas aan via het contactformulier op onze website.
In geval van een verloren of gestolen laadpas, blokkeren we die onmiddellijk om misbruik te vermijden. Vind je hem nadien toch nog terug, kan je die niet meer gebruiken. Een nieuwe laadpas is dan de enige oplossing.
Een actieve laadsessie (gestart via de app) wordt niet onderbroken na het blokkeren van de laadpas
In de MobilityPlus app komt de geblokkeerde laadpas te staan bij Inactieve artikelen (binnen 24 uur).
Wanneer we jouw aanvraag verwerken, wordt een bestelbon verzonden (naar je fleetverantwoordelijke) voor een nieuwe laadpas. Van zodra de bestelling bevestigd is, verzenden we je nieuwe publieke laadpas per post (afhankelijk van je werkgever is dit naar je thuisadres of naar je fleetverantwoordelijke zelf).
In afwachting van die fysieke laadpas kan je de MobilityPlus app gebruiken om te laden:
-
Laadsessie thuis en op het werk
Binnen 24 uur verschijnt je nieuwe actieve laadpas in de MobilityPlus app. Van zodra die zichtbaar is, kan je een laadsessies thuis (en eventueel op het werk) starten.
Lees hier hoe je een laadsessie start thuis via de app
Lees hier hoe je een laadsessie start thuis via het MobilityPlus portaal
Lees hier hoe je een laadsessie start op het werk -
Publieke laadsessie
Een publieke laadsessie zal je binnen 48 uur na het activeren van je laadpas kunnen starten via de app. Alle informatie omtrent je laadpas moet namelijk doorstromen naar en verwerkt worden door onze roamingpartners.
Lees hier hoe je een publieke laadsessie start
Friends & Family laadpas
Wanneer je Friends & Family laadpas verloren of defect is, vraag je een nieuwe laadpas aan via het contactformulier op onze website.
Wanneer we jouw aanvraag verwerken, ontvang je per e-mail een bestelbon voor een nieuwe. Van zodra je de bestelling bevestigt, verzenden we je nieuwe laadpas per post.
In afwachting van die fysieke laadpas kan je de MobilityPlus app of het MobilityPlus portaal gebruiken om thuis privé te laden. Na de activatie van die nieuwe laadpas is die daar direct zichtbaar.
Lees hier hoe je een laadsessie thuis start via de app
Lees hier hoe je een laadsessie thuis start via het MobilityPlus portaal