Publieke MobilityPlus laadpas
Wanneer je publieke laadpas verloren of defect is, vraag je een nieuwe laadpas aan via het contactformulier op onze website.
In geval van een verloren laadpas, blokkeren we die onmiddellijk om misbruik te vermijden. Vind je hem nadien toch nog terug, kan je die niet meer gebruiken. Een nieuwe laadpas is dan de enige oplossing.
Wanneer we jouw aanvraag verwerken, wordt een bestelbon verzonden naar je fleetverantwoordelijke voor een nieuwe laadpas. Van zodra de bestelling bevestigd is, verzenden we je nieuwe publieke laadpas per post. Afhankelijk van je werkgever is dit naar je thuisadres of naar je fleetverantwoordelijke zelf.
In afwachting van deze nieuwe laadpas kan je ook je laadsessies thuis voor je bedrijfswagen starten/stoppen via het MobilityPlus portaal. Lees hier hoe je dit precies doet.
Friends & Family laadpas
Wanneer je Friends & Family laadpas verloren of defect is, vraag je een nieuwe laadpas aan via het contactformulier op onze website.
Wanneer we jouw aanvraag verwerken, ontvang je per e-mail een bestelbon voor een nieuwe. Van zodra je de bestelling bevestigt, verzenden we je nieuwe laadpas per post.
In afwachting van deze nieuwe laadpas kan je ook je privé-laadsessies thuis starten/stoppen via het MobilityPlus portaal. Lees hier hoe je dit precies doet.