Ja dit is mogelijk.
Om familieleden of bezoekers bij je laadstation thuis te laten laden, gebruik je een Friends & Family laadpas. De laadsessies die met deze laadpas gebeuren, worden niet door je werkgever vergoed.
Het is jouw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de juiste laadpas wordt gebruikt. Voor het opladen van je bedrijfswagen gebruik je de MobilityPlus publieke laadpas. Voor laden voor eigen rekening (privéwagen, familie, vrienden / kennissen) gebruik je de Friends & Family laadpas.
Deze Friends & Family laadpas vraag je aan tijdens de video-audit of via dit contactformulier.
Deze laadpas kost éénmalig 25 € (excl btw) en hieraan zijn geen abonnementskosten verbonden.
Via de MobilityPlus app start/stop je ook een laadsessie thuis. Je geeft aan of je de publieke laadpas (met terugbetaling van je werkgever) of de Friends & Family pas (zonder terugbetaling) gebruikt. Je hebt ook een overzicht van je thuislaadsessies en/of publieke laadsessies. Lees meer over de mogelijkheden van de app
Via het MobilityPlus platform krijg je ook real-time inzicht in jouw laadstation, de laadsessies en je verbruik. Klik hier voor de handleiding
Wanneer het de bedoeling is om de laadsessies van de bedrijfswagen van bv. je partner terugbetaald te krijgen door de werkgever van je partner, is een Friends & Family laadpas niet de juiste oplossing. Lees hier meer over hoe we je verder helpen .