1. Aanmelden in het Support Centrum
Ga naar www.mobilityplus.be
Klik bovenaan de pagina op Support centrum
Op de pagina die zich vervolgens opent, klik je op Aanmelden.
In het volgende scherm meld je je aan met je Microsoft account. Klik hiervoor op Aanmelden via Microsoft.
Mocht je problemen ondervinden om je aan te melden, klik dan op Wachtwoord vergeten?, geef je professioneel e-mailadres in en volg de instructies.
2. Jouw tickets
Om een overzicht te krijgen van je tickets, klik je bovenaan de pagina op je naam en vervolgens op Aanvragen.
In het scherm dat zich vervolgens opent, krijg je een overzicht van al je tickets met hun status.
(1) Onder het tabblad Mijn aanvragen vind je alle tickets de je ons bezorgde via het formulier op de support pagina. Ook e-mails die je verzond naar de support mailbox, komen hier terecht.
Voor een vlotte en correcte verwerking van al je vragen, vragen we je om altijd via het formulier te werken op de supportpagina.
(2) In het geval je medewerkers een e-mail sturen naar de support mailbox met jou in kopie, dan vind je de gecreëerde tickets terug in het tabblad Aanvragen waarbij ik in de CC sta.
Stimuleer je medewerkers a.u.b. om via een formulier te werken op de supportpagina.
(3) Via de zoekfunctie kan je sneller bepaalde tickets terugvinden.
(4) Via deze filter kan je enkel de tickets weergeven met een bepaalde status:
- Open : nog te verwerken
- In afwachting van uw reactie : hier verwachten we nog extra feedback van jou
- Opgelost : ticket opgelost en afgesloten
Het onderwerp van het ticket is aanklikbaar en geeft je meer details.
Door te klikken op het onderwerp van tickets met de status ‘In afwachting van uw reactie’, kan je van hieruit reageren. Het is niet nodig om bv. een nieuw formulier in te vullen.
3. Artikelen bestemd voor Fleet, HR en/of Facility
In het Support Centrum vind je onder de knop Fleet/HR/Facility specifieke artikelen terug voor jou.
De artikelen onder deze rubriek zijn exclusief voor jullie en de meeste zijn enkel zichtbaar als je bent aangemeld. Zie punt 1.
Wanneer je een handleiding consulteert in het Support Centrum, kan je die markeren om te volgen. Dit doe je door rechts naast de titel te klikken op Volgen.
Door een handleiding te volgen, ontvang je automatisch een e-mail als er binnen deze sectie nieuwe artikelen worden toegevoegd.
Wanneer je bovenaan de supportpagina op je naam en vervolgens op Activiteiten te klikken,
krijg je in het tabblad Volgend een overzicht van alle artikelen die je volgt:
Door op de titel van het artikel te klikken, open je het document.
Via deze volgfunctie kan je als het ware zelf een lijst samenstellen van je favoriete artikelen.