MobilityPlus

Op zoek naar meer informatie rond elektrisch rijden?

Efficiënte support van onze experts

Waarom kan je ons niet telefonisch bereiken?

Op deze supportpagina vind je veel informatie over je laadstations, laadpassen, laden,… Heb je toch nog een vraag dan helpen we jou met plezier.

Meestal moeten we voor we je vraag kunnen beantwoorden even onderzoek doen naar je account. Ons Customer Succes Team is opgeleid om iedereen zo goed mogelijk verder te helpen en dat gaat niet als ze continue ook telefoons moeten beantwoorden. Daarom kan je ons dus niet telefonisch bereiken.

Heb je een al dan niet dringende vraag? Neem dan rechtstreeks contact met ons op via onze chatbot Mobi hier rechts onderaan de pagina of via Whatsapp. Je kan ons ook een ticket sturen via dit contactformulier. Een ticket beantwoorden we binnen de twee werkdagen, meestal sneller. Zo hebben we de tijd om jouw vraag grondig te bekijken en uitgebreid te beantwoorden. Hebben we toch nog meer informatie nodig of is de materie te complex dan neemt het Customer Succes Team contact op met jou.

Dus, heb je een vraag voor ons?

  1. Wellicht vind je het antwoord op deze supportpagina en ben je direct geholpen.
  2. Toch geen antwoord gevonden? Neem dan contact met ons op via de chatbot Mobi, via Whatsapp of via dit contactformulier.
  3. Is je vraag te complex of hebben we extra informatie nodig? Dan neemt ons Customer Succes Team contact op om je persoonlijk verder te helpen.