Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van MobilityPlus Helpcenter
  • Support centrum
  • Contacteer ons
  • Aanmelden
  • Aanmelden
  • Support centrum
  • Contacteer ons
  1. MobilityPlus
  2. Thuis laadstation via werkgever
  3. Installatie laadpaal

Installatie laadpaal

  • Is de GPRS-module uitbreidbaar tot 5G?
  • Is er een manier om vooraf te controleren of onze elektriciteitsinstallatie thuis voldoet aan de normale vereisten voor de installatie van een oplaadpunt?
  • Is het mogelijk om het gratis oplaadstation op een later tijdstip te laten installeren, vanwege verhuizing of het in een huurwoning?
  • Kan ik mijn huidige energieleverancier behouden?
  • Mijn laadpaal is nog niet gekeurd, kan ik mijn auto al opladen met deze laadpaal?
  • Moet ik een digitale meter hebben?
  • Moeten we vooraf extra controles uitvoeren als we zonnepanelen hebben? Of kan dit tijdens de audit worden besproken?
  • Waarom heb ik energiebeheer echt nodig?
  • Wanneer wordt de thuisinstallatie voorzien?
  • Wat als blijkt dat een verzwaring van mijn elektrische installatie wenselijk is maar ik geen extra kosten wil?
  • Wat als de capaciteit van mijn huisinstallatie niet groot genoeg is om met de gewenste laadsnelheid te kunnen laden?
  • Wat als ik een onvoldoende zware elektriciteitsinstallatie heb thuis?
  • Wat als ik thuis al een oplaadpunt heb, dat niet door het bedrijf is geïnstalleerd?
  • Wat zijn de mogelijkheden – type installatiepunt ?
  • Zijn er nog andere (administratieve) zaken die ik in orde moet brengen na de installatie van de laadpaal?

Contact

  • Neem contact op
  • Poortakkerstraat 91/401, 9051 Gent

Social Media

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Privacy Policy
  • Cookie Policy
  • Algemene voorwaarden
English (US) Français