Deze foutmelding betekent dat de communicatie tussen je meter en het laadstation onderbroken is. Je kan nog laden, maar wellicht aan een sterk vertraagde snelheid.
Heb je momenteel nog een analoge meter?
Laat ons dit weten door hier een ticket aan te maken.
Dan passen we (vanop afstand) een instelling aan in je laadstation. Je zal merken dat je aan een hogere snelheid zal kunnen laden. Laat het ons ook weten van zodra er bij je thuis een digitale meter wordt geïnstalleerd. Dan passen we (vanop afstand) die instelling opnieuw aan, zodat je aan de meest optimale snelheid kan laden.
Heb je een digitale meter?
Gelieve dan volgende zaken te controleren:
-
Controleer of de P1-gebruikerspoort van je digitale meter (nog steeds) actief staat
De poort is actief als er op het schermpje een omgekeerde driehoek zichtbaar is boven de vermelding 'GP'. Klik hier voor meer informatie
Staat je poort niet actief? In bovenstaande handleiding vind je ook alle info omtrent de activatie. - Is de UTP-kabel correct aangesloten in de P1-poort van je teller?
Klik hier voor meer informatie -
Maak je gebruik van een P1-splitter om nog andere toestellen aan te sluiten op je digitale meter?
Zo ja, kan je de splitter tijdelijk verwijderen en de kabel van het laadstation rechtstreeks aansluiten in de P1-poort aub?
Lijken deze 3 zaken in orde?
Schakel vervolgens de zekering van het laadstation uit, wacht 10 seconden en schakel de zekering terug in.
Lost dit het probleem niet op, maak dan hier een ticket aan zodat we je kunnen verderhelpen.